RITTAL PREDSTAVLJA

SK Blue e+ hladilne enote

Rittal strešne in stenske hladilne enote serije Blue e+ imajo vgrajeno tehnologijo hlajenja s kombinacijo toplotne cevi in običajne kompresorske tehnologije.


Ker pri hlajenju s toplotno cevjo ni potrebno delovanje kompresorja ali črpalke, je poraba energije zelo nizka. Električna energija se porablja samo za napajanje ventilatorjev, ki se uporabljajo za prenos zraka skozi toplotne izmenjevalnike. Ta način hlajenja deluje še posebej učinkovito, če je temperaturna razlika med notranjostjo ohišja in okolico velika.


Hladilne enote serije Blue e+ imajo tudi različne priključne napetosti napajanja in so zato primerne za uporabo v različnih elektro omrežjih širom sveta.

Električne komponente v krmilnih ohišjih proizvajajo toploto. Toploto je treba učinkovito odvajati iz ohišja, saj je potrebno elektronske komponente zaščititi pred previsoko temperaturo.


Električne in elektronske komponente v ohišju običajno zdržijo temperature do okoli 50°C. Življenjska doba električnih komponent je močno odvisna od temperature. 10°C nižja temperatura omogoča dvakrat daljšo življenjsko dobo. Notranja temperatura ohišja 35°C je najbolj primerna temperatura ohišja, saj predstavlja kompromis med življenjsko dobo komponent in energetsko učinkovitostjo hladilnega sistema.


Rittal Blue e+ hladilne enote za hlajenje elektro ohišij so trenutno najbolj učinkovite hladilne enote na trgu. V povprečju hladilne enote Rittal Blue e+ dosegajo kar 75 odstotno večjo energetsko učinkovitost, kot predhodni modeli klimatskih enot. Novi modeli imajo tudi odlično povezljivost, varnost in in izboljšano upravljanje. Nova odobritev FTTA pa olajša tudi postopek pridobivanja UL certifikatov.


Hladilne moči Rittal Blue e+ hladilnih enot so v razponu od 1,6 kW do 5,8 kW pri izvedbi za stensko montažo. Na voljo je tudi enota za montažo na streho ohišja ali je integracijo v ohišje samo z 1,3 kW hladilne moči.


Poleg navedbe na seznamu cULus, so hladilne enote Rittal Blue e+ navedene tudi na seznamu UL v novi kategoriji “FTTA” (Environmental-rated Accessories for Enclosures – Okoljsko odobreni pripomočki za ohišja). “Z odobritvijo FTTA, tip in zmogljivost/IP razred zaščite klimatiziranega ohišja zagotavlja UL certifikat.

Pri novem razredu Blue e+ hladilnih enot Rittal uporablja inovativno in patentirano hibridno tehnologijo, ki združuje kompresorsko hladilno enoto s toplotno cevjo za pasivno hlajenje. Sistem za upravljanje je pri tem glavni dejavnik za zagotovitev delovanja sistema z veliko višjo učinkovitostjo. Dodatno je kompresorski hladilni sistem novega razreda Blue e+ veliko bolj energetsko učinkovit. Frekvenčni pretvorniki natančno prilagajajo hitrost DC motorjev ventilatorjev in kompresorjev, kar omogoča doseganje natančno nastavljene temperature. Hitrost vrtenja ventilatorjev in kompresorjev se nastavlja z nadzorom napetosti, kar omogoča natančno prilagoditev delovanja trenutnim razmeram. To močno zmanjšuje stroške porabe energije v primerjavi z običajnimi sistemi.


Vse hladilne enote so prilagodljive za uporabo v vseh standardnih omrežjih, saj so na voljo v različnih napetostnih razredih. Dovoljena vhodna napetost ima razpon od 110 V (enofazna) do 480 V (trofazna) pri frekvencah od 50 Hz ali 60 Hz.


Natančna in prilagodljiva izhodna hladilna moč zmanjšuje toplotne obremenitve sestavnih delov. Stalna nihanja temperature, kot je običajno pri klasičnih dvostopenjskih hladilnih enotah, so stvar preteklosti. S tem se ne podaljša samo življenjska doba hladilnih enot in sestavnih delov ohišja, temveč se izboljša tudi zanesljivost celotnega procesa.


Na novem grafičnem zaslonu na dotik so prikazane vse pomembne informacije. Sistemska sporočila so prikazana z besedilom v različnih jezikih. Standardizirani komunikacijski vmesniki zagotavljajo enostaven priklop na obstoječe nadzorne sisteme v proizvodnih obratih. Z novim IoT vmesnikom Rittal hladilnim enotam Blue e+ zagotavlja povezavo do uporabniških nadzornih sistemov, sistemov za nadzor porabe energije in/ali povezavo z nadrejenimi sistemi prek OPC-UA, Profinet, SNMP, Modbus TCP in CANopen, kar omogoča predvidljivo vzdrževanje, analizo podatkov in še veliko več.